SEO שנת 2022


1. מהו SEO?




קידום אתרים הוא מילת באז שאנחנו שומעים כל יום ובהרבה מקרים זה מבלבל מדי להבין. אבל היום, תן לי להבהיר לך את זה. SEO הוא קיצור של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זה חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק מקוונת וכל מה שהיא דורשת זה קצת מאמץ.


הצעד הראשון הוא להכיר את המשמעות של SEO בעצם. המונח "seo" הוגדר לראשונה על ידי World Wide Web Consortium (W3C) כ"תהליך מקצה לקצה שמבסס את הרלוונטיות והאיכות של תוצאות החיפוש", כלומר כל המרכיבים המעורבים בהפקת דפי אינטרנט - מ. עיצוב לקידוד - כולם נחשבים על מנת ש-SEO יהיה יעיל.


המטרה העיקרית של קידום אתרים בגוגל היא לוודא שהתוכן שכתבת באתר או בבלוג שלך מדורג היטב במנועי החיפוש עבור מילות מפתח כמו "seo", מה שיעזור למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים כשהם גולשים דרך האתר שלך או רשתות חברתיות. נוכחות תקשורתית.


בעת כתיבת תוכן באתר האינטרנט שלך, זכור שאתה צריך לשים לב לא רק למילות מפתח אלא גם להיבטים אחרים כמו מבנה, דקדוק וסימני פיסוק וכן לספק פרטים על המוצרים/שירותים שלך והיתרונות/תכונות שלהם, כך שאנשים שמחפשים באינטרנט יוכלו למצוא אותם בקלות. לאחר שתעשה זאת, תתחיל לקבל מספר רב של חשבונות Google AdWords שנוצרו על ידי חברות שונות עם סוגים שונים של הצעות/כותרות בקטגוריות המתאימות, שבהם מפרסמים יכולים לשלם עבור דירוגים מובילים ספציפיים עבור המוצרים/שירותים שלהם הנמכרים באתר או בבלוג שלך בכתובת זמנים מסוימים בשנה (למשל, חגים). בדרך זו, מפרסמים יכולים לפרסם את המוצרים שלהם עם אפשרויות מיקוד כגון קבוצת גיל (למשל, 18+), מיקום (למשל, לוס אנג'לס), מיקום גיאוגרפי (למשל, ארצות הברית), תחומי עניין (למשל, נסיעות) וכו', תלוי ב לקראת מה הם רוצים שהמודעות שלהם ימשכו צרכנים, כמו כמה כסף הם רוצים להוציא על קמפיינים פרסומיים רלוונטיים בתקופות מסוימות על פני תקופה ארוכה יותר מאחרות; לכמה אנשים/לקוחות הם רוצים לכוון; וכו..


מסיבה זו, בעלי אתרים צריכים לעקוב אחר כל חשבון מודעה בודד שנוצר על ידי מפרסמים כדי שיוכלו לעקוב מתי הם עשויים להיות זמינים ואפילו להעריך היכן מודעות אלו ידורגו על סמך גורמים שונים כמו מחיר לקליק וכו'.


והכי חשוב, אם יש חשש כלשהו לגבי איכות המידע המסופק על ידי פרסומות אלה, על בעלי האתרים מיד




2. מהם היתרונות של SEO?




הדבר הנפוץ ביותר שאנשים אומרים כששואלים אותם על SEO הוא "SEO". אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא נושא פופולרי עבור משווקים מקוונים, אבל מה זה בדיוק אומר?


זה קיצור של "אופטימיזציה למנועי חיפוש". זהו התהליך של הפיכת האתר שלך לידידותי יותר למנועי חיפוש. על מנת לעשות זאת, תצטרך להבין תחילה את היסודות של אלגוריתמים של מנועי חיפוש וכיצד הם פועלים.


מהם היתרונות של SEO?


ראשית, תהיה עלייה בנראות האתר שלך בגוגל ובינג. זה יכול לספק יתרון נוסף לעסק שלך בכללותו שכן חיפושים המכוונים לאתר שלך יוצגו גם בגוגל ובינג. המשמעות היא שאתרים אחרים המקושרים לשלך יוצגו גם ב-Google וב-Bing.


שנית, תהיה עלייה במספר המבקרים באתר שלך. זה יכול להיות מאוד מועיל אם אתה מנהל אתר מכירות או אם יש לך הרבה מבקרים שמגיעים מסיבה אחת בלבד; לרכוש משהו ממך או מחברה אחרת. בשני המקרים, תנועה מוגברת ממנועי החיפוש יכולה לספק חשיפה נוספת שעשויה להביא לקוחות חדשים לחנות או לארגון שלך, להגדיל באופן דרסטי את מספרי המכירות והרווחים (או אולי אפילו לפשיטת רגל!).


אם כל זה נשמע כמו מידע רב אז אני מציע לקרוא עוד על SEO כאן.


אבל אם כל זה באמת נשמע כמו יותר מדי מידע, אני מציע להסתכל על הספר האלקטרוני של SEO בחינם שלי על איך להתחיל עם SEO היום, וללמוד איך לעשות זאת בעצמך! אתה יכול לקרוא עוד על זה כאן: כיצד להתחיל עם אופטימיזציה למנועי חיפוש היום.




3. מהם כמה מיתוסים נפוצים של SEO?




לפעמים, תעשיית האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) יכולה להיראות כמו ספורט תחרותי. רבים, שחדשים בעולם ה-SEO, עשויים להרגיש שהם מתחרים באחרים שכבר עשו עבודה מסוג זה כבר שנים. עם זאת, אין שום דבר רע בלהיות תחרותי. הבעיה היא כשאדם אחד משחק במשחק בעוד שאחר כבר משחק בו במשך שנים.


לדוגמה, אם מישהו אומר "אני אתן לך 10$ עבור הדירוג המוצלח הראשון שלך ב-Google" ואתה אומר "למה לי לתת לך כסף? אני רק מנסה לעשות כמיטב יכולתי" ואז יש לנו בעיה. זה לא נכון להניח שמישהו אחר עוסק בקידום אתרים במשך שנים לפני שהיית מוכן אפילו לחשוב על זה. ישנם היבטים רבים בקידום אתרים מקצועי שניתן ללמוד ולשלוט בהם בקלות על ידי כל מי שעובד ברמת מיומנות סבירה. אתה צריך ללמוד את הדברים האלה אבל רק אחרי שיש לך


הוכיח את עצמך בתור SEO על ידי קבלת דירוג או שניים באתר פופולרי כלשהו.




4. מהם כמה טיפים לשיפור ה-SEO שלך?




היום נדבר על כמה טיפים לשיפור ה-SEO שלך. עם זאת, לפני שנעבור לזה, יש כמה דברים שאתה צריך להבין לגבי אופטימיזציה למנועי חיפוש.


קידום אתרים אורגני הוא תהליך אופטימיזציה של תוכן דף האינטרנט עבור מנועי החיפוש, כך שהוא יופיע גבוה יותר בתוצאות עבור שאילתה ספציפית. קידום אתרים חשוב מאוד עבור כל אתר אינטרנט מכיוון שהוא עוזר להגביר את הדירוג והנראות בגוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים.


לקידום אתרים בגוגל יש גם יתרונות רבים כמו שיפור קישורים נכנסים מקישורים חיצוניים המפנים לאתר שלך, קבלת יותר תנועה מהאתר שלך, הגדלת הזיהוי של המותג שלך והפיכתך ליותר מוכר על ידי אנשים שמחפשים בגוגל.


על מנת לבצע אופטימיזציה של SEO בצורה יעילה, הנה כמה טיפים עיקריים:


1) השתמש במילות מפתח במידת האפשר. מילות המפתח שבהן אתה משתמש צריכות להיות רלוונטיות וקלות לזכור. בחר מילים שנשמעות טבעיות והגיוניות; מילים כמו "מילות מפתח" או "ביטויי חיפוש" לא יעזרו לעמוד בדירוג טוב בדף תוצאות של מנוע חיפוש (SERP).


2) ודא שיש לך קישור נכנס ממקור סמכותי (אתר עם הרבה קישורים), ואז קישור חזרה (כלומר, צור קישור לפוסט או תגובה). הסיבה לכך היא שגוגל משתמשת בקישור זה כטקסט העוגן העיקרי שלה כאשר היא קובעת אם התוכן שלך צריך להופיע ב-SERP (דף תוצאות מנוע החיפוש). על ידי יצירת קישור נכנס ממקור סמכותי (כגון אתר רשות), גוגל יכולה לסמוך על כך שהתוכן שאליו אתה מקשר יהיה מכובד ובעל ערך כמו שהוא אומר - מה שאומר שתפיק תועלת מהקישור הזה גם אם מישהו אחר היה גם מקשרים לאתר משלהם.


3) השתמש בסימון HTML כראוי; אל תשתמש רק בטקסט רגיל או בקודי כתובת אתר פשוטים כמו www.example.com/blog/2011/09/13/some-keyword-search-phrases/. השתמש בסוגי קודים אלה רק אם הם הגיוניים בהתחשב במה שאתה רוצה שהדף שלך יגיד או יעשה - אחרת, אל תשתמש בהם כלל! אם זה לא הכרחי למה שאתה עושה אז אין שום סיבה שזה ישפיע על הדירוג בכל דרך שהיא! כמובן שעדיין אין שום דבר רע בשימוש ישיר בכתובות אתרים - אבל רק כאשר הכרחי!


4) תעדוף את רישום הדירוג על פני מילות מפתח אחרות - זכור שדירוג נועד להביא מבקרים אל האתר שלך תחילה! אז ודא שאתה מקדיש זמן לדירוג לפני שאתה מבלה זמן בחיפוש אחר מילות מפתח הקשורות




5. מהו העתיד של קידום אתרים?




SEO ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. המונח SEO משמש לעתים קרובות כמילה נרדפת ל-SEO, אך זהו מושג מובהק שאינו קשור לתהליך האופטימיזציה של מנוע החיפוש הכולל (SEO). מילת המפתח כאן היא "סאו".


דרך מהירה וקלה להשתפר בקידום אתרים היא להשתמש במילות מפתח, שהן הביטויים המופיעים בחיפוש שלך. אם מילת המפתח שלך חשובה מספיק, סביר להניח שתוכל לדרג גבוה יותר מאנשים אחרים שאין להם מילות מפתח באיכות גבוהה.




6. כיצד אוכל לעקוב אחר התקדמות ה-SEO שלי?




קידום אתרים בגוגל הוא פעילות של אופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי שיהיה טוב למנועי החיפוש. כדי להיות ברור, אנחנו בדרך כלל לא משתמשים במילה "seo" במובן הנכון שלה. אנו משתמשים בו בעיקר כמונח מפואר ל"אופטימיזציה למנועי חיפוש". אז אם תחפש בגוגל "איך לכתוב עותק SEO טוב", סביר להניח שתראה מאמר כמו זה.


עם זאת, כאשר יש לך עניין מסוים בכתיבת עותק SEO נהדר, אולי תרצה למצוא משאב שיסביר טוב יותר מדוע וכיצד אתה יכול לעשות זאת. וכאשר אתה צריך כמה טיפים ממה להימנע בעת כתיבת עותק SEO - ההימור הטוב ביותר שלך הוא המאמר הזה מאת מאט מולנווג מתהילת וורדפרס.




7. כיצד אוכל לדעת אם מאמצי ה-SEO שלי מצליחים?




הביטוי "seo" משמש לתיאור העבודה שעושים מנועי החיפוש בדירוג דפי אינטרנט. למונח "seo" יש קונוטציות שליליות, הקשורות לפרקטיקות מפוקפקות ואנשים מפוקפקים.


עם זאת, ישנן תכונות חיוביות רבות הקשורות לקידום אתרים, כגון:


קידום אתרים הוא חלק מהותי בשיווק, במיוחד כשזה מגיע להבליט את המוצרים שלך בים של מתחרים.



תגובות

רשומות פופולריות